20100627

PICTURES AGAIN!

Idag har jag solat och mina ben har bränt sig, så eftermiddagen har spenderats i hammocken.
Dagens lunch bestod av laxpaté, nypotatis och sill.
Igår efter att vi hade varit hos mormor så besökte vi härliga Titti och Kalle.
På vägen hem slogs jag av hur fantastiskt vackert det är när det skymmer.
På dagen hälsade vi på min underbara mormor.
Vi åt och åt och åt.
Och åt lite till. Sen hälsade vi på min morfar som var otroligt pigg dagen till ära.
Åh!

Huden bränner och vi äter glass.
Det är sommar och jag borde duscha bort sol- och svettdoften.

XOXO

2 kommentarer:

emina sa...

Ja, det har varit jättemysigt faktiskt! Skönt att vara hemma nu kan jag tänka mig hehe. Kram

Caroline sa...

Avis jag blir på roadtrip:en, hur länge blir ni borta?

Jo det varma vädret har hållt i sig och här på västkusten är det också smälata bort varmt. Vaknade kl 7 imorse utav att solen lyste in genom mitt fönster, men man kan liksom inte bli sur över det.