20100723

PARIS, NEW YORK NÄSTA?



Bilder från the selby

Oh vad jag blir inspirerad av The Selby, jag kan sitta och titta i timmar.

Idag har jag tänkt mycket på att bo någon annanstans, kanske i Paris eller i New York. Vi är unga och det är nu man har chansen att prova sådant.
Det är så lätt att man lever i sin lilla ram, man är nöjd liksom och det är jag verkligen. För jag älskar mitt jobb och Stockholm.
Men det finns ju så mycket mer att se. Både jag och Bryan är öppna för nytt!
Varför inte plugga en termin någon gång utomlands? Lära sig språk är en dröm jag har.

Nu är det fredag och sushin står på bordet.
Nu vet ni.

Idag hade jag en glutenattack, det var flera år sen sist. Fy vad hemskt det är.

XOXO

3 kommentarer:

E sa...

Härligt, jag funderar på att plugga franska i Paris nästa år. Tycker ni också kan göra det så kan vi kanske dricka vin på nån uteservering! Jag gör inte så mkt här hemma, tar det mest lugnt och försöker att träffa så många som möjligt mest! Puss

Daniel sa...

Jag kan verkligen rekommendera nagra ar i NY. En helt underbar stad!

veronica sa...

åh annie, ber om ursäkt att jag var lite kort igår på jobbet. Chefen stod bredvid :P Hehe :)

Hoppas du mår bättre, även om du kände dig krasslig var du sjukt snygg som alltid kvinna!