20100827

FÅNGAD!

Igår efter jobbet åt jag och B middag på Riche. Till huvudrätt åt jag räkor och till efterrätt åt jag marängsviss, himla gott!
Efter det begav vi oss till Brunogallerian där det var lite olika invigningar.
Sen åkte vi till NK för att se deras höstmodevisning.
Fin och annorlunda visning där kontrasterna var häftiga. Temat var höstval.
Sen åkte vi tillbaka till Brunogallerian igen för att dansa lite. Men då hade jag så ont i fötterna så jag satt mest och dansade.
Ayesha och Bryan.
Vi.
Jag blir varm i hjärtat när jag ser bilder på oss.
Jag köpte även en jättestor Hortensia innan vi skulle gå iväg på kvällens aktiviteter, lite jobbig att släpa runt på tyckte min man. Men oh så fin den är!


Idag har jag varit ledig.
Det var länge sen jag kände mig såhär mör. Min kropp är så öm och jag är slut som artist.
Riktigt så illa är det inte men jag tror att jag börjar bli redo för semester och kroppen med.

Nu är det helg och den kommer innehålla fredagshäng, lite middag och lite utgång.

XOXO

2 kommentarer:

Emina sa...

Ni är så söta ihop! Jag ska göra den i Värnamo på ett ställe som heter Hell yeah. Återkommer med smärtrapport! Kramar

E sa...

Gud vad roligt! Det är så det ska vara hehe. Ha så skoj! :) Kramar