20100831

NY SITTPLATS!

Idag kom min fina pappa upp med vår nya soffa!
Den är så fantastiskt skön. Jag tror att det är en fin dam som en gång ägt den, för den är inte sliten alls.
Vi åt kycklingspett, quinoa, valnötssås och bönor. Mycket gott!
Älskar att min pappa har sina glasögon i pannan.


Hela dagen har jag gäspat. Min kropp har tydligen redan gått på semester men mitt huvud ska försöka vara kvar 1 1/2 dag till. Sen är det långledigt!

Efter jobbet gick jag och pappa på stan och fixade lite, och nu ikväll har vi bara myst.

Imorgon ska vi ha ett sista toastmaster-möte. Känns verkligen som att vi är på banan.
För snart ett år sen så bokade vi kyrkan, och nu har min möhippa passerat och snart är vi gifta.
Det känns nästan lite sorgligt att planeringen lider mot sitt slut.
Men vad underbart det ska bli att ha bröllop och få bli gift kvinna. Om bara ett tag kan jag presentera Bryan som min man. Oh jag får lyckorus!


XOXO

2 kommentarer:

Ayesha sa...

Superfin soffa!!!Får högsta betyg :)

Emina sa...

Jättesnyggt! Vad härligt med bröllop, känns som om det var typ igår vi var på balen haha.. Kram!