20101020

20 OKTOBER 2010

Ikväll var vi på middag hos fina Karolina. Hon har så mysigt hemma. Idag hade hon dessutom rensat sin garderob, så jag fick med mig 3 plagg hem.
Hon har också fina franska affischer hemma, det gillar vi!
Något som är lite otippat är att hon har börjat äta kyckling, efter ett långt vegetariskt liv. Bra tycker vi!
Bryan läser kokböcker.
Pappa hämtade oss sen med bilen (skönt det är att åka bil när man så sällan gör det).
När vi kom hem så var det paketöppning, för när vi gifte oss så fick vi en korg med presenter för varje månad fram till den 1-åriga bröllopsdagen av mamma och pappa.
Idag innehöll den två biobiljetter.


Fin kväll!

Jag har även hunnit åka massa bil med pappa och pratat livet. Mysigt!

Jag tänker på de oxröda Rodebjerskorna hela tiden. De kan nog bli höstens köp.

XOXO

1 kommentar:

Karolina sa...

Jag gillar inredningsblogg-perspektivet! Tack för ikväll!