20110123

SMÅLANDSHELG OCH FIRANDE AV FRIDAS EXAMEN

I fredags när vi kom åt vi god mat och såg På spåret och Skavlan. Och vilken bror Stig Larsson har, han var helt fantastisk.
Vi åt dumle-tiramisu.
Igår fikade vi och gjorde den klassiska secondhand-rundan.
Jag hade mina bröllopsskor på mig från Rodebjer när vi skulle gå på Fridas examensfest.
Del av Fridas släkt.
Jag sätter alltid på mig alla myskläder jag kan komma över när jag är i Småland.
Trötta och mätta.

Det var en del av min helg i bilder.
Nu ska vi åka och kolla på en kompis som har blivit med hus och sen blir det dunderfika hos Mormor.
I eftermiddag rullar vi mot Stockholm.

I veckan blir det jobb, träning och roligheter.

För övrigt håller jag på att gå sönder för det finns så mycket fina vårkläder nu.

XOXO

p.s. Jag är så stolt över dig Frida! Skönt att ditt plugg är över nu, för nu är du i Stockholm på heltid!

1 kommentar:

e sa...

Jag vet, stört va? Haha. Ska du gå på den tror du? Jag längtar till Småland nu.. Kram!