20110217

IDAG FYLLER JAG 26 ÅR!

Idag vaknade jag av att världens bästa man väckte mig med sång och paket.

Jag fick bland annat Alex Schulmans senaste bok, naglack, pengar att spendera i Paris och världens finaste brev.
När jag hade gått upp så plingade det på dörren. Det var blomsterbud från fina Camilla, tack!


Nu åker jag inte på ungdomsbiljett längre, nu blir jag så mycket dyrare. 26 år! Närmare 30 nu. Ja det är tokigt. Vad tog alla år vägen?!

Dagarna ändras snabbt. I förrgår var det begravning och idag fyller jag år. Begravningen var otroligt fin och ljus trots allt. Och det märktes att det var precis som Bryans pappa hade velat ha det.

Att fylla år mitt i allt det här känns konstigt, men Bryan har verkligen gjort min dag till världens bästa redan.
Och min högsta önskan är att alla mina nära och kära får vara friska och att det här året bara blir bättre, allt annat är betydelselöst.
En sak som är säker är ju att man blir otroligt starka tillsammans efter en sådan här händelse.

Nej nu ska jag ta och svara på alla mina nya sms och kurera mig. Jag är mycket bättre men fortfarande lite hängig.

Vi får se vad dagen bjuder på.

XOXO

1 kommentar:

e sa...

Grattis i efterskott Annie! Vad tråkigt att höra om Bryans pappa... Hoppas ni mår bra! Kram