20110223

STORA FINA KLUNSEN OCH RARA BRÄCKLIGA DAMEN.

Idag tog min fina man med mig till Stockholms enda mexikanska restaurang, La Neta.
Där äter man tortillas med olika ingredienser. Jag åt chorizo, potatis/chili och bönor. Men det bästa av allt är att de finns majstortillas som jag tål (i Sverige häller någon konstig typ alltid vetemjöl i majsbrödet nämligen).


Efter maten gick vi på bio, "Mina eftermiddagar med Margueritte". En jättefin fransk film som man blir alldeles varm av.

Nu rinner näsan som det inte finns något stopp och jag är så trött på att hosta.
Men ännu mer trött är jag på det här himla vädret. Jag vill slippa klä mig dubbelt upp av allt och istället klä mig i vårkläder och inte behöva vara rädd för att få en astma-attack av för många minusgrader.

XOXO

Inga kommentarer: