20110220

SKÖNA LUGNA SÖNDAG!

Igår var vi som sagt på middag hos Frida. Bryan ville se lite mer bildad ut så han tog till glasögonen som hjälp.
Vi åt god mat.
Vi fick tårta och jag fick med ljus i för jag hade fyllt år.
Jag fick så fina paket. En Hoptimist, Macarons och fina bilder från bröllopet, tack!
Åh vilka minnen.


Idag har vi ätit scones och latat oss. Senare blir det film och mat.

I veckan bjuds det på jobb, träning, kafferep och bio.
På fredag styr vi bilen mot Småland för att fira mig men framför allt min fina bror som fyllt 30år.

XOXO

2 kommentarer:

Emelie sa...

Åhhh, vad härligt mes söndagsslapp och scones.. me like. Hoppas du får en bra vecka och att du fått fina presenter och haft en bra födelsedagshelg.. puss

Anonym sa...

hej annie. skönt att du har haft en skön helg o att du känner dig frisk o stark.. om det finns möjlighet i helgen så vill jag jäättegärna ses..(om det var nu till helgen du kommer hem) hör av dig. kram/malin