20110807

Drömmar och kärlek!

Igår gifte sig min härliga syssling Sara med sin fina Lukas.
Det var en grym dag i jättefina lokaler.
Det är så härligt att ha dem i vår närhet.

I morgon börjar jag jobba. Och jag ljuger om jag säger att jag jublar, för ledighet är grymt och särskilt efter den här våren.
Vi har verkligen haft en grym semester!

Jag känner alltid lite vemod när allt är över.
Vi går mot mörkare tider och allt man längtat efter går så snabbt förbi en. Och det är väl för att vi har haft en grym sommar och en grym semester.
Men alla årstider har sin charm.
Och vi planerar redan nästa resa, man måste ha lite mål. Så när det är tungt kan man längta lite.

Hösten blir spännande en masse också. Bryan blir student bland annat och det ska bli så kul!

Nu bildregn! Och sen djurgården.

XOXO

2 kommentarer:

e sa...

Å vad fint, jag älskar bröllop! :)

e sa...

Jag vet, världens bästa låt! Efter uppsatsen ska jag leta jobb här i Brighton och sen får vi se.. Nervöst! :) Ni borde komma hit ifall ni tar en sväng förbi London nån gång, det är som London fast mysigare och vid havet! Puss