20110929

GLÄDJE-DJ

Det här klippet är bland det roligaste jag vet. Bryan skrattar så mycket så att han skakar när han ser det.
Jag såg det första gången i Breaking News, som för övrigt sänder sista avsnittet ikväll.

Jag funderar på följande.
Varför sitter han ner när han dj:ar?
Hur kan en människa vara så glad?
Och vad gör han med händerna, det ser ut som att han är en dirigent.



I morgon kommer mina kära föräldrar. Vi ska ta hand om dem och mysa ordentligt.
Men innan dess ska jag tvätta bort min ansiktsmask, blåsa på mitt naglack så det torkar och unna mig lite glass.

Välkommen helgen!

XOXO

2 kommentarer:

Anonym sa...

googlade edamamebönor och hittade hit :) det jag undrar är om man äter dom hela eller bara bönorna inuti? jag ser att du strör flingsalt på dom när dom är hela så jag antar att du äter dom hela? eller? helt enkelt; hur äter du dina edamamebönor? :)

Annie sa...

Hej edamame! Haha. Täck dem med vatten och sätt på spisen , när vattnet börjar koka så ta av dem.
Sila bort vattnet och strö på flingsalt.
Jag äter bara bönorna, skalet är för hårt. Så ta in hela skidan i munnen och slit ut bönorna med
Tänderna.
Gott!

Godnatt.