20111128

TOKSTOLLE!

Åh vilken grym helg.

Frida och jag åkte i fredags till Göteborg för vår årliga resa! Tredje gången.
Detta året var lite bättre än de förra. Vi har haft det helt lovely!
Och nu är jag på väg tillbaka till Stockholm med tåget, klockan ringde 0400. Så jag känner att jag lever.

Vi har ätit räkor, pratat livet, jag har träffat fina Kerstin och fina Emy, köpt alla julklappar, köpt lite juldekoration, ätit ännu mer räkor, varit på pampig julkonsert, ätit otroligt god mat på Magnus och Magnus, åkt tuk tuk, skrattat så magarna har värkt, pratat ännu mer, ätit lång frukost, hängt med syskonens föräldrar, fikat (mysiga cafeer kan jag sakna i Stockholm), blivit inspirerad, druckit gluchwein på mysiga sjöbaren, blåst bort, varit mitt i ett strömavbrott, ätit pizza, sett film och haft det så himla fint!

Tack för en helt fantastisk helg syskonen Hugosson!

Nu ska jag nog sova lite. I veckan blir det häng med min man, date med Karolina, middag och julmys.

Nu bildregn i ingen ordning alls.

För övrigt är det ganska häftigt att åka tåg genom ett sovande Sverige.

XOXO


Inga kommentarer: