20120122

GRANNEN SKRIKER OCH DET SNÖAR HELT LJUVLIGT.

Det är söndag. Vi har ätit långfrukost. Utanför snöar det massor och det är så fint, samtidigt som jag kollar på solresor. Fast att vi inte ska åka bort. Bara skoj och spana lite, fast jag längtar samtidigt efter fjällen, att känna hur benen värker efter en hel dags åkning är en fantastisk känsla.

Den här helgen har varit väldigt lugn. Jag har mycket på jobbet framöver så det är skönt att vara utvilad.

I fredags blev sushi såklart (jag tröttnar inte), och På Spåret. Igår sov vi länge och sen begav vi oss till stan för att handla en massa tjusiga ting till möbelmässan. Min kära pappa ställer nämligen ut och jag har fått äran att inreda den. Så i full fart och med en Powerpoint som hjälp i mobilen så gick det väldigt bra.
Vi köpte en pall och jättefina ugglor till oss själva med. Sen tog vi en pause på NK och drack kaffe.
Gårdagskvällen bjöd på korv med bröd och tilltugg och en bra film.

Idag ska jag njuta av snön, måla naglarna, pussa min man och läsa.

 Pälsväst Second hand, mockajacka Mammas gamla, byxor Acne, skor Scorett, halsduk Weekday, clutch Whyred
 Chailatte
 Min andra hälft
 Ny pall
 Hej hej
 Korv och annat gött 

Hittade en rolig app lagom till att vi skulle sova

XOXO

1 kommentar:

Camilla å Magnus sa...

Haha, bilden på er två är ju klockren!! Puss