20120214

MORGONENS IAKTAGELSER

Tisdag brukar vara min tröttaste dag. Men idag vaknade jag glad och pigg och öm i halsen, men det gör inget för jag hade en så mysig morgon med min man.
Jag gjorde så mycket bra saker igår, så känner mig tillfreds.

Nu är jag på väg till jobbet och ikväll kommer Karolina på nyponsoppa och glass. Det blir fint det.

Mitt emot mig sitter en tjej som har målat sina naglar spräckliga och som har rakat bort sina ögonbryn. Själv är jag tvärtom, jag älskar ögonbryn!

Snart är jag 27 år. Läste i genom min blogg från förra året vid den här tiden, då var allt upp och ner. För 2 år sen vid den här tiden planerade vi vårt bröllop.

Igår pratade vi om våren och jag längtar så oerhört mycket. Snart så!
Vi såg även Får vi följa med med Filip och Fredrik , och det är fantastiskt det programmet.
Sen såg vi Så ska det låta och Aftershave var gäster och jag älskar dem. Haha kalla mig pensionär men jag blir glad ända in i hjärtat och det är så mycket barndomsminnen.

Nej nu jobb.
XOXO

Inga kommentarer: