20120303

HEJ SOLEN!

Godmorgon världen.

Det är lördag och jag ska snart gå upp och göra frukost till mig och min man.
Solen skiner i Stockholm, yeah!

Igår hade jag och min nya kollega AW, väldigt trevligt. Är så glad att hon kommit till oss. Bryan var med en stund också, efter det åkte vi hem och åt sen sushi och slappade.
Jag tävlade om ett par skor för ett tag sedan på en blogg, och jag har inte vunnit något sen jag var tre. Då vann jag mitt underbara gosedjur Pigge. Men igår såg jag att jag hade vunnit. Grattis till mig! Så himla kul.

Idag ska jag få vårens första fräknar, promenera, pussa på min man och gå på middag hos Frida.

 Morgonmöte i veckan, Bra start.
 Fina Emy skickade paket på posten, tack.
 Mina underbara skinnbyxor.
 Vi rensade kontoret igår och det här fann jag, bland annat.
 Jill och jag.
 Sushitime!
 Vinnare!

XOXO

1 kommentar:

e sa...

Dundersnygga skor! Ingen vår hos oss än, den kom i torsdags och försvann i fredags tyvärr haha. Jag längtar hem idag! Kram!