20120423

Sorry sorry sorry

Jag är dålig på att uppdatera.

Men vad har hänt sen sist då, jo det ska jag berätta.
Jo jag har träffat härliga människor, hängt med min fina man, gosat med Emy och Peas underbara Kerstin,  jobbat, kommit igång med mina tidiga powerwalks, varit på rolig loppis på vår basketplan, planerat sommaren och andra roligheter som händer framåt.

Och vad händer framåt, jo det kan jag också berätta.
30-års kalas, besök en masse, hänga ute så fort vädret tillåter, åka iväg lite och hänga med härliga människor!

Nu bildregn.


Använt mina glasögon för att vila ögonen lite från linserna.  
 Fått en Hortensia från Frida, älskar den!
 Vi
 Fyndade en jacka.
 Kerstin gör mig helt beroende, vill bara gosa och dofta. Älskar barngos btw. Men nej vill inte ha barn just nu, men lånar gärna andras och avlastar mammorna lite. Älskar mina vänners barn!
 Fin tisha från bröllopet. Tack personalen!
 <3

Fina Emy och Kerstin. Saknar Emy väldigt mycket, vi bor för långt ifrån varandra. 
Men snart ses vi igen.

XOXO

3 kommentarer:

emy sa...

åh min pussgurka! ja, jag längtar också efter vardagshäng!

e sa...

Gulligt! Hoppas du har det bra, här bara regnar och regnar det. Kram!

e sa...

Jag åker till NYC om två veckor, ska bli så kul! Vi ska nog mest bara gå ut och äta goda middagar och sånt, men vi ska även se Death of a Salesman på Broadway så det ska bli superkul! Jag måste skaffa en iphone först och sen lovar jag att skaffa Instagram absolut! :D Är typ den enda människan på jorden utan iphone... Puss!