20120520

TJENA!

Åh vilka dagar vi haft!
I onsdags kom mamma och det var så himla härligt. Som jag längtat!

Vi har cyklat, kollat på vackra hus, ätit glass i solen, ätit lunch med familjen Bergströms, fikat hos Frida, ätit tapas, somnat i soffan, powerwalkat, ätit stor frukost, varit i stan, köpt mamma och dotter armband, tittat in på Ladurée, ätit gott på min arbetsplats, testat parfymer, , strosat på stan, ätit sushi, myst med film och jordgubbar, ätit långfrukost, solat, ätit glass (igen) vid vattnet i stan, mött upp fina pappa, ätit i MOOD, fått ett par byxor (tack), slappat i soffan och dansat i vardagsrummet, ätit på Pontus By Th Sea (deras service var pinsamt dålig och riktigt kass, blä), haft brunch här hemma och idag avslutade vi dagen med picknick vid Haga slott, vackert och mysigt!

Jag har haft så fina dagar och fått så mycket kärlek och energi.
Är så lycklig över att ha en så fin relation med mamma och pappa.
Varje gång de åker så gråter jag en skvätt.
Jag älskar er så och är så stolt över er.

Nu bildregn i oordning.

XOXO

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själva för så goa dagar! Ni är goa ni! Älskar er!

e sa...

Tack, jag mår mkt bättre! Vilken pärs dock. Ni ser ut att ha det finfint, här är det sommarvärme och jag sitter på jobbet till fyra. Nåja! :) Kram!