20120629

TACK!

En veckas semester liter mot sitt slut nu och jag har haft det så otroligt bra!

Tack!

Vi firade midsommar i Fridas sommarhus och mina föräldrar och hennes var med på sill-lunchen vilket alltid är lika kul.
Sen hängde vi där hela helgen och åt, spelade spel, såg en båt som höll på att sjunka (Fridas), dansat, hade deep-talk och hade de grymt gött.
Mamma hämtade oss i söndags och då var vi rätt trötta.

B åkte hem i söndags och jag slappade mest och fick underbart besök av Julius med föräldrar.

Och i måndags bar det av mot Skåne med mamsen. Vi bodde hos Titti och har haft det så härligt.
Ätit gott, varit i Köpenhamn och fått special-guidning där vi har sett så mycket, shoppat, pratat, gjort Lund, fyndat (Bruno Magli), varit i Ystad och åkt tåg till Värnamo och pratat livet.

Sen dess (igår) har jag sett fotboll, ätit tacos, tränat med mamma, hängt med Emy, Kerstin, Malin, Emelie, Julius, sprungit in i gamla klasskompisar på stan, shoppat lite mer och hängt med pappa.
Ikväll har Browns varit här och nu ska jag snart sova.

Jag är så bortskämd som har en så bra mamma, pappa och storebror.
Jag är så himla glad för det och stolt över dem och vår relation.
Det finns inga som ni!
Jag älskar er så.
Ni får gärna flytta närmre oss btw:)

I morgon åker jag till min andra hälft och det ska bli så himla mysigt.
Sen ska jag jobba 3 v sen blir det ledigt 3 v med B.

Nu bildregn.
XOXO

1 kommentar:

em sa...

Å vad mysigt! Saknar sommarsverige. Jag funderar på att vara hemma i typ en månad i september, skulle vara kul att ses! Kram.