20120728

SEMESTER OCH KÄRLEK!

Först semesterveckan lider mot sitt slut.
Men jag har 2 kvar!

Än så länge har den bestått av cykling i stockholm, ätit mexikansk mat, sett Moonrise Kingdom, packat väskor och begett oss mot Småland.
Hängt i Småland, myst med familjen, grillat, lekt med Julius, tränat, hälsat på mormor och morfars grav, fikat hos Ingbritt och Gunnar, ätit godaste glutenfria pizzan, solat, begett oss till Donsö (som jag saknat denna ö som jag inte besökt på 2 år), gjort Göteborg (idag), träffat broder och svägerska i deras husbil, ätit gott igen, shoppat (nehe), fikat, sett Inte ens det förflutna (läskig), tjuvlyssnat på Bruce, ätit på fransk favorit restaurang i Göteborg, druckit skumpa på puta madre och nu är vi på väg till ön igen.
I morgon ska jag få pussa Kerstin och hänga med mina nära och kära.

Kan man stoppa sommaren så gör jag det gärna!

Har precis avslöjat Bryans examenspresenter. Men han vet inte så mkt om det mer än att de gäller 2 resor.

XOXO

Inga kommentarer: