20091012

Hit me!


fina bilder från här

Det är måndag. Jag är ledig. Jag har fixat, pysslat och klippt bort 5 cm av mitt hår, det var sjukt slitet och jag vill att det ska växa till bröllopet.
Min mamma sa direkt- Ska du inte göra det hos frisören?
Nej för jag vill ha saker och ting gjorda direkt. Och i rummet fanns ingen frisör, så I made it by my self.

Nu ska jag piffa mitt hår, laga matlådor, äta lunch och diska.
Ikväll ska jag och min älskade promenera, handla och se film. Vi har några alternativ, the last days of disco, the virgin suicides eller betty blue. Jag tror på den sistnämnda för den är fransk!

Nu vill jag att det ska hända saker alltså, på riktigt!
Adios

Update!
Nu ringde en av bandmedlemmarna från bandet som ska spela på vårt bröllop. Nu är det alltså bokat och klart! Så nedrans bra.

Inga kommentarer: