20091028

IKON!


Chloë Sevigny

Jag har aldrig haft någon modeikon, men nu tror jag banne mig att jag har det.
Jag älskar Chloë Sevigny!

Hennes stil är både rockig, feminin och bohemisk. Precis så som jag gillar att klä mig.
Jag kan inte använda för bohemska eller för feminina plagg för då känner jag mig obekväm och tråkig så mitt ständiga tips för att fixa outfiten är att blanda in lite rock, och voilá så är biffen fixad!
Jag tycker om att blanda stilar, dyrt som billigt!

Nog om det. Nu ska jag städa toaletten, göra matlådor, lägga ansiktsmask, måla naglarna och tvätta håret. Bryan dammsuger och fixar!

Idag fick jag en förfrågan genom min chef att åka till Uppsala nästa vecka med en tjej och hålla miniföreläsningar om mode.
Tydligen ska de ha ett galej i stan. Vi ska hålla till i en galleria och prata om vad man ska tänka på när man shoppar. Jag ska prata om trender för hösten.

Spännande utmaning med tanke på att jag inte gillar att prata inför folk så mycket, eller det har blivit bättre med åren. Och eftersom jag älskar människor och är sjukt social så är det konstigt att jag ibland känner mig obekväm. Fast jag gillar ju att bli fotad och då står man ju i centrum, så detta blir nog himlans bra!
Tack Gun för möjligheten.

Inga kommentarer: