20101230

SUMMERING AV 2010

Jag har precis blivit serverad en massa goda Tapas-rätter av B, naglarna är målade, kroppen nybadad och snart ska jag och min man se film.
Jag har det så bra!

Men innan dess ska jag summera 2010.
Så varsågod!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Gifte mig.

Höll du några av dina nyårslöften?
Kommer inte ihåg vad jag hade för löften.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja.

Dog någon som stod dig nära?
Ja, tyvärr. Min fina Morfar.

Vilka länder besökte du?
Frankrike och Kroatien.

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
-

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
11 september!

Vad är det bästa som hänt dig år 2010?
Att jag och min andra hälft gifte oss!

Största misstaget?
-

Bästa köpet?
Mina tjusiga Rodebjerskor och såklart min vigselring (fast att det var Bryan som köpte den).

Vad spenderade du mest pengar på?
Resor och kläder.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag fick ha ett drömbröllop med alla jag tycker om och att det blev succé. Den lyckan kommer jag leva på hela livet.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Edward Sharpe & The Magnetic Zeros "Home"
Robyns "Dancing On My Own"

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Svårt att säga. Trots att bröllopet var det bästa som hänt mig någonsin så hände de en del tråkiga saker med.

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat och sparat.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Inte ätit så mycket godis för mina tänders skull.

Hur tillbringade du julen?
Med pappa, mamma, bror, mormor, faster och min man i Värnamo. En helt fantastiskt bra jul!

Blev du kär i år?
Kärare.

Favoritprogram på tv?
Så mycket bättre och Gossip Girl.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Jag hatar inte, det tar för mycket energi.

Bästa boken du läste i år?
Oj svårt. Läser en nu av min favorit deckarförfattare som kanske kan bli den bästa.

Största musikaliska upptäckten?
Opera.

Något du önskade dig och fick?
Paris-resan.

Något du önskade dig men inte fick?
-

Årets bästa film?
Åh svårt, jag kommer inte ihåg alla. Men Igelkotten var väldigt bra.

De bästa nya människorna du träffade?
Ingen nämnd, ingen glömd.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Feminin, rockig och bohem.

Vad fick dig att må bra?
Alla nära och kära.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Petter.

Vem saknade du?
Morfar.

Favoritmånad 2010?
September.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja mindre sjukdomar och mindre oroligheter.
..................

I morgon är det sista dagen på 2010. Läskigt att det går så snabbt.
Vi ska ha middag med Isabelle och Kalle och sen kanske vi ska till Kåken, vi får se.

Min önskan 2011 är att alla ska få vara friska!
2010 innehöll lite för mycket sjukdomar.

Mina förväntningar är att resa mer. Om det blir som planerat så kommer Paris, Berlin och Kroatien besökas.

Mina mål är att börja vuxenspara mer och träna mer och regelbundet.

Mina drömmar kring 2011 är än så länge hemliga!

Och mitt löfte är att leva ännu mer i nuet.

Så gott nytt år alla!

XOXO

2 kommentarer:

E sa...

Det var jättekul att se dig med, short but sweet! Kul att träffa din man också. Mitt internet krånglar så mkt men måste också uppdatera snart haha. Gott nytt år! Kramar!

Frida sa...

Du är världens bästa bästis. ÄLSKAR dig så. Gott Nytt År fina du. kramar å kärlek