20080725

Jag vill pausa semestern!

Jag har det så himlans bra. Jag älskar att vara ledig. Men det har tagit ett tag för mig att inse att att jag har semester på riktigt. MEN DET HAR JAG VERKLIGEN!

Idag har vi jobbat i svärföräldrarnas 50-tals glasskiosk. Mycket trevligt. Vi jobbade nästan i 12 timmar så benen värker ganska rejält nu. 
  Kalmar är en vacker stad. Det är så många fina gamla hus bevarade. Och vattnet som rinner igenom staden ger mig en utomlands-känsla. Härligt!

Imorgon ska jag försöka powerwalka. Bryan ska springa. Sen tar vi bilen mot Kalmar & badar. Vi ska nog hinna med lite spring i butikerna med! 
 På kvällen ska vi vara barnvakt. Mysigt!

På lördag åker jag hem, tiden har gått för fort här. Vi hade nog tänkt att veckan skulle räcka längre, he. Jag kommer att sakna Bryan massor, känns lite som förr. Vi är så vana nu att ha varann. Men det är nyttigt att sakna också!

Nu ska jag väcka min kille som somnat i soffan.
Godnatt Världen


Inga kommentarer: