20080723

Sommaren är äntligen här

Jag är aningen irriterad! Här är det värmebölja och vi ska till Kalmar och sola. Men allt tar sån himla tid här. Vi satsade på att dra runt 11.00, men det var ju ett tag sen. Nu är klockan 11.38 och innan vi kommer iväg ska det fixas ännu mer! Puh ja. 
Jag tror jag får ett utbrott snart. 
Jag är iallafall klar. Jag ligger alltid steget före, för att jag är bra på planering!
 Annars har vi det jättebra.

Skynda Skynda nu är det bråttom.
Jag kan ju inte visa min ilska för de andra familjemedlemmarna, jag gör det för er:
rgdzlxnfkle rjslrnoibfdfanfanfan faionwlqnl

hejdå

1 kommentar:

Anonym sa...

hoppas ni får det trevligt i solen, trots väntetiden.. haha.. alltid jobbigt att vänta... ha en fortsatt bra sem.. jag NJUTER av värmen... den är LOVELY... puss o njut