20080813

Bilder!













Såja! Här var lite bilder från bröllopet och semestern!

Idag är jag ledig och hemma med sjukt barn. Bryan har varit jättesjuk. Fast idag har han piggnat till. Natten till tisdagen så blev han matförgiftad typ, han kräktes i flera timmar. Tyckte så synd om honom. Så svag var han. Men som den "fru" jag är så var jag där & baddade hans panna och tröstade! Jag kände mig också hängig igår på jobbet så jag blev hemskickad. 
 I helgen kommer mina päron. De ska bo på hotell & njuta av staden. På söndag ska jag, Bryan, mamma, pappa, Johannes & Malin ut och äta & fira mamma som fyller år på fredag!

Det känns okej att jobba igen, men jag vill ha mer ansvar så att jag kan utvecklas. Jag känner att jag står och stampar lite på min arbetsplats. Men det kanske blir ändring i veckan, eller?
Håll tummarna!

Nu ska jag städa ut alla sjukdomar ur lägenheten.
På återseende!

Inga kommentarer: