20080814

jag är en lycklig skit!

Jag är nästan alltid glad. Jag är inte så svår. Jag tycker det mesta i livet är rätt kul. Om jag är nere en dag så kan jag alltid bli glad på något sätt. Jag är med andra ord rätt behändig.
  Nu är jag dock lite nere, eller snarare oroad.  Oroad över vad jag ska göra med mitt liv. Jag trodde jag skulle få det där jobbet som jag sökte men jag har inte hört något.  I och för sig sa vi inte något "deadline-datum" men ändå. Vill så gärna! Men nu är jag nästan inställd på att söka mer jobb. Att söka jobb är det jobbigaste jag vet. BLÄ. Innerst inne hoppas jag nog på att slippa söka jobb och att någon ringer och erbjuder mig ett. Hur stor är chansen? 
 Men jag kanske får det jobbet jag sökt, vem vet? Bryan tror det! Jag vågar bara tro lite.

Ikväll har jag fikat med ida
Vi fikade på vetekatten. Alltid lika kul att se sin gamla barndomsvän.
 
Imorgon är jag ledig. Då blir det en powerwalk, kanske till Gullmarsplan. Sen ska jag baka för min mamma fyller år imorgon. På eftermiddagen kommer dom hit på fika. Ska försöka städa ur min garderob också, med tanke på mina senaste fynd.

Glömde skriva, att häromdagen köpte jag en ny mobil

Godnatt





Inga kommentarer: