20080824

Jag är varm i hjärtat.

 Igår var vi på fest hos Emma & Frida, men innan dess blev vi bjudna på en drink hos Ida.
 Ida är min barndomsvän som är en fantastisk människa. Hon är värd allt. Den dagen hon skaffar kille ska det vara en shjysst snubbe, annars...
 På festen bjöds det på god mat, trevliga återseenden och bra musik
Av någon konstig anledning går det inte att lägga upp vissa bilder. Så jag bjuder på lite bilder från andra delar av helgen. 

Idag har Bryan jobbat och jag har pysslat. Jag har haft en skön söndag. Emy åkte på morgonen. Då städade jag och sen tog jag morfars cykel till globen och köpte lite godis & en lykta. Det börjar ju bli mörkt nu. Sen bjöd jag B på laxmiddag med brytbönor på balkongen. 
 Nu ska vi se film, "I could never be your woman". Jag ska poppa popcorn också!
  Jag är så varm i hjärtat. Min kille är så bra så det finns inte. Jag kanske låter som en fjollig brud men det skiter jag i. För grejen är att så som vi har det trodde jag inte man kunde ha det. Jag trodde aldrig jag skulle kunna vara mig själv så mycket som jag är med Mr.B. 

I veckan är det fullt upp:
Måndag: Jobb och mathandlande.
Tisdag: LEDIG. Frukost med Frida. Date hos Anna på kvällen med alla brudarna.
Onsdag: Jobb. Äta med Amir & co?
Torsdag: Jobb. Pappa kommer för att sätta upp dörren
Fredag: Jobb. Pappa-häng.
Lördag: Jobb. Myskväll hos oss med film & gott.
Söndag: LEDIG
 Fullspäckad vecka. Men en härlig sådan.

Bisou



3 kommentarer:

iDA sa...

Tack för igår Min finaste Annie, du och B är gjorda för varandra. Jag tror verkligen det !! Ha en underbar vecka men glöm inte att blogga jag älskar dina inlägg !! Ses till helgen wiih!

Anonym sa...

Tjosan... idag var det löning..jippi.. vart på stan och bränt pengar.. så var man snart en fattiglapp igen.. pengapungen är som en berg-och-dal-bana..haha. det är ej denna helgen jag kommer upp, nästa... alltså den 4.sept. pratade med ida me. Skolan börjar 1 sept.. uhhh, svårt att fatta.. nu käk, sen nolln. Ha en grymme vecka me mkt shopping galna people nu i löningstid. Puss

Anonym sa...

Min Annie är inte så dum hon heller. Hon är bra i superlativ form!