20080826

Mer fräknar åt mig!

Godkväll!
Nu börjar sommarens fräknar tyna bort. Jag ser lite blek ut. Så mer sol åt folket!

Idag har jag varit ledig. Väldigt skönt. Jag vaknade tidigt. Hade långfrukost med Frida. Sen strosade jag lite på stan innan jag åkte hem och åt en ny maträtt & tog mig en powernap.
 Gud vad jag älskar 20 minuters sovpauser. Jag blir som en ny människa, med ny energi!

I kväll har jag & ett gäng tjejer från NK varit hos Anna på lite tjejkväll. Mycket trevligt. Bryan mötte mig så att jag slapp åka hem själv. Vilken gentleman!

Johanna som var med ikväll har bajs&fis humor, vilket jag uppskattar enormt. Hon visade oss en annorlunda sida och vi höll på att dö.
Om ni klickar på länken är det på egen risk!


Nu ska jag sova. För imorgon ska jag få lite gjort innan jobbet & på kvällen ska vi hänga med lite bland-folk från NK. Bäst att vara utvilad!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mmm, det är alltså så här jag lever: bajs hit och bajs dit.