20080828

LIDKÖPINGSDIALEKTEN FÖRGYLLER MITT LIV!

 Ikväll har jag & pappa haft myskväll. Han har byggt på våran vägg och jag har lagat massa mat! Under tiden lyssnade vi på "Simon and garfunkel", sånt som pappa känner igen. haha.

 Men ibland längtar jag efter en soffkväll med min kille, där vi båda somnar i soffan och vaknar mitt i natten alldeles yrvakna. Är ni med?
 Igår var vi på söder & käkade med massa folk. Jag tycker sammanhållningen på NK bara blir bättre & bättre. Och det är vi själva som bidrar med den, inga högre makter här inte!

jaja. nu ska pappa sova. Jag ska nog prov
a lite kläder. Upptäcka plagg som ligger längst in i garderoben, jag ska nämligen dra ner på shoppingen. Bra va?
Ska ögna igenom "damernas värld"  & "ELLE"  innan jag somnar.

Här kommer lite bilder:








Sovgott!



Inga kommentarer: