20080831

underbar dag!


























































































Vilken dag! Fantastiskt skön. Vi kom hem kl.05.30 inatt eller ah imorse. Så vi var lite sega idag. Bryan har varit duktig och tvättat en mastodonttvätt & jag har gjort en god kycklingwok.
Vi har promenerat och haft en riktig slappadag! Godis, film och soffhäng! Det är såna här dagar jag uppskattar som tusan att ha kille. Att ha någon att göra allt det här "slappa" med. Att bara vara!
Igår var jag, Anna, Jenny hos Ida på förfest och sjöng "singstar", grymt roligt. Jag har aldrig gjort det innan, men det var så roligt. Jag släppte inte micken en enda gång.
Sen kom Bryan och mötte upp, vi gick till F12, medans Anna & Jenny åkte hem. Där var det säsongsavslutning så det var sjukt mycket folk. Men trevligt! Läste i expressen att de hade använt gudlfiskar och kycklingar som drinktillbehör där i fredags. Blä!
Nu sover B. Dax för mig att knyta mig också. Imorgon ska jag powerwalka. På jobbet bjuds det på inventering & annat! he.
Ny vecka nu:
Måndag: Jobb
Tisdag: Kurs 08-12, sen ledig
Onsdag: Jobb, häng?
Torsdag: Jobb, häng?
Fredag: Jobb. Min bror kommer över natten.
Lördag-söndag: LEDIG. Har ledig helg med bryan, känns som det var länge sen. Så helgen blir soft. Häng på söder och långa promenader, sånt som inte hinns med annars.
Godnatt.
Håll tummarna imorgon!

2 kommentarer:

iDA sa...

Det ser ut som jag är 5år igen !!! f#ck . men härlig lördag iaf, tack mina fina !!

Anonym sa...

annie du är underbar. tack för uppdatering, känner stockholmspulsen genom sajberspejs. den landar hos mig, du ligger inbäddad innanför bröstbenet..tsss- puss