20080927

Bryan is my man!



Igår när jag kom efter att ha jobbat i 13 timmar, så blev jag behandlad som en prinsessa. Bryan hade gjort massa fint så jag behövde inte lyfta mig ur soffan. 
 Han hade köpt fiskdelikatesser i saluhallen som var helt fantastiska. Han hade köpt pannacotta med olika smaker. Och fredagsgodis från favoritbutiken "caramella". Som pricken över iet hade han köpt röda rosor som stod på bordet när jag kom hem. 
En sån skön kväll. Han är så fantastisk! Sen somnade vi i soffan och nu har jag vaknat utvilad & glad!

Tack mr.B

Idag ska jag jobba tills 16.00. Det lär ju vara kaos när det är löning. 
Designern "Karin Säby" kommer även vara i butiken och prata om sin kollektion. Hon har även med sig ett barockband från Sovjet. Spännande dag!
 Sen ska jag & B köpa en filt. Kvällen kommer sen avslutas på söders bästa tapas-stäle, Ramblas! 
Trevlig Lördag

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va rädd om den killen! Han är en svärmorsdröm. Kram

Anonym sa...

Det är fortfarande inte ett barockband. Det är nog snarare ett balkanband.

iDA sa...

Klart han är !! Saknar tid med er... Kan inte Bryan va me på Söndagsmiddag ikväll !! Puss