20080925

Bra torsdag

And I´m back in the game!
  Min torsdag är inget att klaga på. Jag känner mig mycket nöjd. 
Städningen var en befrielse. Jag vädrade massor av grejer, gick ner med massa skit i källaren. Så nu luktar det städat!
 Jag har också fått ett roligt mail från min gamla modellargentur. De ville ha nya bilder så de kunde uppdatera mig på deras sida. Kul och konstigt. Jag har mailat massor av bilder och de verkar positiva, så snart dyker jag upp där igen.

Balkongmys!


En känsla jag fick när jag målade naglarna på balkongen innan .
  Det luktar rök, jag får känslan av utomlands. När man ligger på stranden, man svettas och någon lite längre bort tänder en cigarett. När värmen möter röken och man hör havet klucka. Huden bränner och fräknarna blir fler. Man behöver vätska men orkar inte riktigt sträcka sig till bordet. Så istället somnar man. Jag gillar doften.

jaja. 
nu ska jag ge er 2 bilder på mitt favoritställe i lägenheten.
sen ska jag handla lite goda ostar tills kvällen.




Jag har fått fräknar idag, härligt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh,va underbart att njuta sol från en balkong.. själv har jag njutit strålar från en PC.. uh o fy. Ja, vi e till sönd. Cicci springer lindingö på sönd.. Ja, e verkl sugen på att ses mer.. dela minnen, dela vin..haha. Ha en fin ost kväll, en kväll närmare fredagsmys.. Puss.

Anonym sa...

vilken fin favvohörna och vilken mysig balkong! Blir det ngn inflyttningsfest eller?puss katja
http://ladymacbeth.blogg.se

Anonym sa...

hängkväll låter som en plan! jag är på!puss/k