20080925

Dålig på att blogga!

Jag har inte bloggat sen i måndags. Det beror på idétorka och lathet!
Jag har varit ledig igår och idag. Vilket har inneburit lata dagar! Igår hängde jag med min bror och åt på balkongen, ett sånt väder! Senare strosade jag lite i stan och gick en långrunda från stan till söder. 
 Idag har jag sovit ut, suttit för länge vid datan och nu SKA JAG städa. Storstäda. Det blir väldigt smutsigt när man är 3 personer. Jag ska damma, vädra kläder och skura! Nu är våra fönster täckta med fina höstblommor och lite roliga accessoarer. Kan man skriva så? jaja i vilket fall menar jag fina ljus i 50-tals anda och fina vaser!

Snart är det helg. Då ska jag jobba. Bryan ska också jobba, 1 dag. Min bror ska bo hos en kompis. Utöver det ska vi investera i en pläd och en klocka på lördag efter jobbet. Och kanske äta på "ramblas", vårt nya favorithak! 
Annars ska vi nog chilla, har kommit in i en sån period. Jag älskar fredagarna, man köper lite godsaker, dricker lite vin och sen somnar man i soffan!

Har jag blivit gammal/tråkig eller är jag normal?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej min fina.. DU ÄR NORMAL...bara ifall du trodde att du inte va det. Skön vecka du haft.. ledighet är värt ibland, likaså att sova ut.. ha en störtskön helg.. slappa fredagar e kanon.. ska nog ha desamma med mannen.. jobba du på lörd?? kanske kommer in o säger hej då, ska upp me La Steners.. puss

Anonym sa...

Vi är normala. Det är alla andra som är konstiga.