20080928

lovely day!

Vilken dag! Vilket väder. Jag älskar när det prasslar från löven på marken när man går. Det är höst!
 Stockholm är nog den bästa av städer ändå. Jag tror att jag och B kommer stanna kvar i Stockholm, även när vi får barn. Jag gillar att det är högt tempo här, men ändå finns möjligheten att komma till lugnet om man åker t-bana 10 minuter bort bara. Jag gillar det stora utbudet av allt och framför allt gillar jag allt det vackra staden har. Jag upptäcker något nytt varje dag som får mitt hjärta att pulsera lite extra.
jaja, nu var inte tanken att jag skulle skriva en recension utan istället berätta om min söndagsmiddag med min underbara vän Frida.
Vi åt en jättegod fiskgryta på Grodan. Vi satt där i 4 timmar och kacklade. Även fast vi inte träffats på länge så känns det precis som vanligt när vi ses. Jag älskar naturliga relationer. Vi har känt varann sen gymnasiet och alltid pratat om allt. Vi backpackade ihop i några månader & vet allt om varann. Hon är fantastisk på alla sätt. Hon är unik helt enkelt!
........
Nedan ser ni en bild på min obehagliga sambo. Han fick för sig att göra ett ingrepp i Johannes nu precis så därav handskarna.
haha nej så illa är det inte. Han målar om ett par byxor bara.

nog tjatat för mig nu. nu ska jag skriva en to-do-list sen ska jag sova

måndag: powerwalk,byta skor, jobb
tisdag: LEDIG, middag med ett gäng brudar
onsdag: jobb
torsdag: powerwalk, jobb, farväl till min bror, bio med anna?
fredag: jobb, myskväll
lördag: LEDIG, riche?
söndag: LEDIG, middag?

sovgott

1 kommentar:

Anonym sa...

Fast bilden togs när jag hade en kort flingpaus.