20080914

Min kille skämmer bort mig!

Jag kommer hem från jobbet, trött och allmänt seg. Då har min favorit kille gjort middag och städat lägenheten. Precis vad jag behövde. Jag älskar att vara sambo. Nu fick jag kaffe, glass & honungsmelon serverat också! Bra söndag! Trots näsan och halsen. 

Nu ska vi gå till Ica, handla lite och få oss lite frisk luft. 

Veckan som kommer händer följande:
Måndag: ledig
Tisdag: jobb
Onsdag: jobb, fika med ida & frida
Torsdag: Rehabsamtal, jobb
Fredag: jobb, flyger till Kalmar

Nedan armband från Hermés och skor från Chloé (sommar 08). Armbandet skulle sitta fint!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Allt för laget! De där skorna är fina.

iDA sa...

En sån vill jag oxå ha !!
Mamma o Pappa åker hem imorn...jag har sovmorgon till 12 så det blir mys. Ses på onsdag. Puss

Anonym sa...

Hej vännen. Ny dag, ny vecka. preis nerkommen till Halmstad... tack för din omtanke. Nya krafter efter en lugnande helg. Hoppas din snuva o förkyln e bättre.. ha en bra vecka. Puss