20080915

No one's gonna love you more than I do



Det är måndag och jag trivs. Jag har haft en lat morgon. Legat i sängen tills halv 11och haft datan på magen & surfat runt. Det är lite kallt i lägenheten och jag gillar det. Jag har raggsockor, tovigt hår och frukostandedräkt.
Jag är kär också. I Mr.B. Han är den bästa! Han är bra från topp till tå.

Jag har gjort en mapp i itunes som heter "hösten 08". Den innehåller b.la. "Fleet foxes", "Efterklang" och "Band of horses". Rekomenderas starkt!

Idag ska jag göra lite nytta, jag kommer nog spendera halva dagen vid datan. Jag har terroriserat H&M butikerna, men mina skor har inte kommit ännu. Typiskt.
jaja.

Idag fyller min barndomsvän år. Grattis Ida!

1 kommentar:

Lily Anchor sa...

Tack för ikväll! Det var trevligt och inte så jävla svårt alls. Borde gå att få till sådana här träffar oftare.