20080912

Ta bort min hals någon!


Att det aldrig går över! Halsen känns som att den lever ett eget liv. Den väger ju typ 10 kg och värker som aldrig förr. Jag har halsduk på mig inomhus, äter alvedon, dricker varmt. Vad mer begär den?nns som jag sväljer 100 köttbullar varje gång jag försöker svälja. Livet är inte lätt alltså. 

 Men jag är rätt glad ändå. Det är fredag, det är sol och jag tror att allt fixar sig. Känner på mig det. Jag tror jag kommer få ett bra samtal eller ett bra mail snart. Nu är det bara min magkänsla som säger det men men. 

Bryan har varit på roligheter i veckan. Igår var det inspelning för programmet studioVirtanen på spybar sen releasefest för rodeo på samma ställe. Så ikväll är han bara min. Vi ska mysa under en filt, äta italienskt, dricka lite vin och äta godis från bästa godisbutiken, Caramella!  Kanske att jag försöker göra pannacotta?

Nu tänkte jag städa ur min garderob, har en hel del där alltså. Sen ska jag piggna till på något sätt.Tips?

Trevlig fredag!

1 kommentar:

mia sa...

Oki, men inte såå snyggt me huvudet direkt på kroppen rara du. Lovar! *bling*