20080910

Jag är upprörd!

Jag har rött hår, eller ah med blonda inslag. Så idag tänkte ja fräscha upp det lite. Genom att lägga i en toning som ger lite glans. Detta förklarar jag för tanten på NK. Hon tar fram en produkt och säger: Den här kommer pigga upp glansen lite och göra det lite rödare. Bra tänkte jag. Ikväll när jag smetade i toningen så tänkte jag att jag har bara i det i 10 minuter iställer för 20. Nu har det torkat och det är HEMSKT! Jag har nu gråtit i 1 timme. Det är en blandning mellan rött, blont, ljuslila, pissljusbrunt. Jag ska stämma kärringen! Jag måste åka och köpa något rödare imorgon. Nu kom bryan hem. Han får trösta. ÅH!!!!

plus att jag har feber, stor förkyld näsa och en hemsk halsvärk!
Kärringskit! Hon sabbade min dag. Jag vill ha tillbaka min gamla färg.
TIPS NÅGON?
Ska jag lägga i en rödare nyans?

men men. min

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu blev det inte riktigt så hemskt som du får det att låta. Det blev bara några nyanser mörkare, åt det rödbruna hållet.

mia sa...

Hej kära Annie, tips från coachen .. eftersom du varit smart å bara lagt en toning utanpå håret gäller d att få den att släppa. Testa me ett par rejäla inpackningar å överdriv balsamerandet .. kan funka? För övrigt tycker jag att du ska ge d nån dag .. enligt din söta B låter d inte som nån katastrof?! Lycka t å puss!

Anonym sa...

Hej vännen. Hur mår du o förkyln? Hoppas du får kurera ordentligt.. Mycket te o honung. Ta hand om dig och varandra. Ni e så söta.. Puss E