20081030

Give me a break!

Jag är så trött. Jag skulle kunna sova 100 år nonstop. Jag har ingen ork till jobbet. Jag vill mest vara bara, mysa här hemma. Känner att jag saknar tid med min B. 
Jag är helt enkelt omotiverad när jag vaknar. När jag väl kommer till jobbet så känns det bättre. Idag ska jag dock jobba som stylist i en annan butik, då gäller det verkligen att vara framåt och trevlig. Puh. Kanske i-lands-problem, men ändå. Jag vill vara ledig.
 VAD SKA JAG GÖRA MED MITT LIV?

Ikväll ska vi ut & äta med familjen Johansson. Det ska bli mysigt. 
Imorgon är det nästan helg- Thank you god! 
 Helgen bjuder på kvalitets tid med B, invigning av någon film/fira Kalle på laroy, bond-premiär & besöka kyrkogården. 
 Utöver det ska vi sova, hänga, promenera & mysa.

Utan B vore livet trist!

1 kommentar:

B sa...

Och utan A vore mitt liv trist.