20081102

your style is wild!

Då var den efterlängtade helgen snart slut. Det gillar jag inte! Jag hade längtat så efter denna helg, så säger det pang så är det över. jaja. Life goes on! 
 I fredags var det fredagsmys med sushi & godis från "caramella", sen blev det en snabbis till "laroy" där Kalle firades, vi drog vidare till riche ganska snabbt, då det kändes mer bekant. Vi somnade i soffan och vaknade vid 03.30 med nackspärr.
 I lördags sov vi ut, åt en jätte-brunch, såg på gossip girl. Sen begav vi oss mot kyrkogården där vi tände ljus på farfars släkts grav. Det var väldigt kallt, men väldigt fint. Kvällen fortsatte med "tapas" & choklad-fondue på restaurang "tvärs över" och avslutades sen med den nya BOND-filmen. 
 Idag har vi slappat, tvättat, promenerat, myst, lagat sjömans-gryta (det ni) och nu ska vi se film & äta pannacotta.
 Kanske att vi bokar resan till Barcelona idag också.

Jag älskar att vara ledig med min B så är det bara.
Nu bjuder jag på bilder:













4 kommentarer:

Karolina sa...

Härlig helg! Jag kan tycka det är lite Tom Cruise´s unge över Marissa, eller är det bara håret?

Annie sa...

du ser lite obehglig ut .
twin peaks har det varit tyst om på sistonde.

puss

Annie sa...

du ser lite obehglig ut .
twin peaks har det varit tyst om på sistonde.

puss

Anonym sa...

vilken jacka har din man?
/MR.X