20081010

Jag vaknar när jag vaknar.

Imorgon ska jag lyxa till det. Jag ska inte ställa någon klocka utan vakna när jag vaknar. Bara för det kommer jag säkert vakna tidigt, men jaja. Jag är ledig imorgon, då ska jag finnas till. Som min mamma brukar säga.

Idag har jag jobbat. Det har varit lite rörigt, jag har suttit på ett lager hela dagen & fixat massor. Sen var jag tvungen att gå till H&M efter jobbet för att reklamera mina skor. De fina svarta med hög klack och platå framtill som jag hade suktat efter. jaja. Dragkedjan var paj så jag fick tillgodo och bytte då till dessa skor, som jag tror jag ska behålla. Den har en rejäl klack som är någorlunda bekväm, gummistövel-material & är varm.
Ikväll har Karolina & Katja varit här, på lite lite tapas och vin. Trevligt! Vi var alla väldigt trötta så det blev en ganska soft kväll med mycket skratt till "youtube-klipp".
Nu sover min man, så jag ska strax krypa ner bredvid honom. 
Imorgon firar vi ett sånt där halvtöntigt "jubileum", så jag ska skriva ett kort & lägga fram lite choklad som han får när han vaknar.

Annars blir nog helgen lugn. Vi var en snabbis på riche igår, så det stället hoppar vi nog även fast vi älskar det. Det blir nog mest film, promenader, broder-besök och museum.

 Kvällens låt:


2 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas du vaknat utvilad idag.. jubileum, kan det vara 2,5 år kanske.. jisses så fort tiden går.. Jag minns den våren, sommaren som igår.. hihi. Ha en bra dag o fortsatt bra helg. Nu ska ja frossa i yoghurt. reningen klar. puss

B sa...

Ah, flamenco! Är det Iron & Wine? Jag kommer ha en eller flera överraskningar med mig hem. Det du!