20081008

Låt mig sova!

Jag har börjat gå upp väldigt tidigt på sistone. Klockan ringer 06:30 och jag vill bara vira in mig i duntäcket igen. Istället väljer jag att gå upp, tvätta ögonen och börja dagen med frukost med min B. Vilket gör hela min dag lättare! Jag går inte upp frivilligt om ni trodde det, utan vi har möten med jobbet. jaja.
 På fredag är jag ledig och då ska jag sova!

Igår skyltade vi hela butiken, vilket blev prima! Och det fick jag "cred" för senare. Skönt!
Nu ska jag piffa för att ha frukostmöte med "Rodebjer" på jobbet, sen blir det fika med Frida på vetekatten och efter det blir det jobb. Kankse en runda till Riche ikväll med.
Fullt upp!

Ciao

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat att komma upp tidigt.. o frukost ihop e ju guld. själv är jag numera däckad på morgonen... ha en bra dag. puss

K sa...

Jag beundrar alla som går upp så tidigt och pallar sig iväg till jobbet!Pluggar man är man visserligen utsatt för lite mer ångest, framför allt om lägenhet och pengar hänger på studieresultat, men man kan också sova lite längre.När jag jobbar en gång i veckan är det enda jag ser fram emot promenaden genom Hagaparken till och från jobbet, det gör min dag.Hösten och vintern är svåra tider att gå upp tidigt på.ses imorgon (vilket jag helt glömde skriva i min nya blogg-fy skam på mig)puss