20081007

Min kille pratar i sömnen.

Godkväll. Idag har jag jobbat, en ganska lugn dag. Har blivit handledare åt en praktikant den här veckan, trevligt! Blev tillfrågad på vägen hem idag om jag ville jobba som "stylist" åt en butik i slutet av månaden. Det skulle vara grymt roligt. Precis det jag vill ju!
jaja

Jag & mannen tog sällskap hem idag från stan. Han jobbade sent, jag med. Vi har sett klart "sömnlös i Seattle" och druckit the. Jag gillar hösten. Så fint att vi alltid kan krypa nära varann. Jag känner mig så trygg & lycklig. 
 Nyss vaknade jag av att det var typ en kackerlacka som kröp på mitt lakan där jag ligger så jag väckte Bryan & skrek, han hämtade papper och spolade ner ÄCKLET! Sen somnade han om och skrattade i sömnen & mumlade lite småord. Så ser en kväll ut hos oss. Hur har ni det?

Nu borde jag sova för imorgon ska jag börja tidigare. Vi ska hänga om butiken.

godnatt

2 kommentarer:

B sa...

Någon kackerlacka var det inte. Det var en annan typ av konstig insekt.

Anonym sa...

ja jag menar väl detta. grodor är elefanter, myror är svarta änkan och skalbaggar är kackerlackor. baby, jag mår jättabra och dagarna går på, jobba äta sova träna pussas sova jobba äta sova träna pussas sova. men det fattas något. du fattas mig. tänk kunde jag flyga för en stund, då skulle du ha mig som en flygande insekt över ditt huvud ganska ofta. ha en skön vecka- puss puss