20081005

Vilka minnen!

Jag sitter inne & slösurfar och tittar på min gamla resedagbok. Från våren 2006 när jag & frida var i Asien och backpackade. Jag dör. Vill åka igen. Vilka minnen! Vi hade så roligt, vi bråkade inte en enda ggr under 3 månader. Vi solade, badade och framför allt njöt vi. VI tog dagen som den kom. Reste runt lite, besökte lite sevärdheter, läste massor av böcker, träffade konstiga typer, shoppade massor, solade & badade. Tänk vad bra vi hade det! Då bodde vi båda hemma hos päronen så det var enkelt att spara pengar. Inte riktigt lika lätt nu. Jag kan titta på dessa bilder om och om igen & minnas varenda detalj. Jag ska nog få med mig Bryan till Asien någon gång.

Idag regnar det i Stockholm och blåser. Inte lite, utan mycket! Vi tänkte besöka moderna museét men vi valde att hänga här hemma, se film och inte röra oss ur fläcken. En riktig slappdag! Igår så var vi ute på långpromenad och på kvällen kom Amir med lite vin och sen köpte vi sushi. En skön kväll! 
Lite bilder från gårdagen:



Imorgon är det ny vecka. Tiden går för snabbt.

Veckoplanering:
Måndag: powerwalk, jobb
Tisdag: jobb
Onsdag: jobb, riche
Torsdag: jobb, Katja & Karolina kommer på kvällen
Fredag: LEDIG, göra nytt pass, min bror sover över natten
Lördag: Jobb
Söndag: LEDIG

Har jag sagt att mitt pass är borta? Så himla skumt!
p.s. Jag är så lycklig med min B

Trevlig söndag!





1 kommentar:

Anonym sa...

Precis en sån söndag som man ska inviga hösten med.. här är det samma sak.. slappat med pizza..o nu bakat äppelkaka o äppelmuffins.. så snart blir det fika besök. Ha en bra vecka.. hälsa mannen o njut av en skön söndags kväll.. Puss