20081001

Kroppsvård!

Ja nu är det snart helg & då har jag passat på att måla naglarna och raka kroppen. Jag älskar när benen är lena,  jag gör faktiskt det. Fast på hösten drar jag ner på "hyvel-förbrukningen". haha.

Jag har varit extremt flummig idag. Jag kom hem halv2 inatt från tjejmiddagen och somnade halv4 och gick upp halv8. Spännande va! Jag har inte varit trött idag men jag har haft humorn på min sida. jaja. Middagen igår var kalas. Vi handlade massa mat, åt lite mat, pratade mycket, skrattade i mängder och drack goda röda viner. Sen skjutsade Emmas kille hem mig. Trevligt!
 Emma är min kollega. Hon har inga gränser. Det har ju inte jag heller, eller vi är väldigt öppna båda 2. Mer öppenhet åt folket säger jag. När folk ska "spela svåra" då ger jag upp. Då passar jag inte in. Jag är inte svår, bara så ni vet. 

Imorgon börjar jag 12. Ska powerwalka innan dess. På kvällen ska jag & anna på bio. 
Snart ska jag och min B ha helg. Det ska bli lovely.
  Imorgon åker johannes hem, kommer ju kännas lite tomt ändå. Men skönt också.
puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt me öppna människor.. me like. Hoppas du får en bra dag.. receptet på biffarna. ja hade 800 gr blandfärs, 2 ägg, ca ½dl ströbröd.. hoppade lök (glömde köpa) annars en lök.. sen 1 tsk tork basilika.. salt o peppar...sedan feta ost efter smak.. de blev goda, lite torra kanske, men ja e inte så haj på sånt. Lycka till.. trevltors. Puss