20080930

Jag är en fixarbrud!

Jag gillar att bara gå hemma & fixa. Idag har jag åstadkommit en kaka, inte vilken som helst utan en "silvia-kaka", en sådan mamma gjorde när jag var liten. Glasyren kan man dricka. Det har jag i princip gjort nu. Jag mår illa. jaja. Jag har vädrat och ska snart måla naglarna. Innan det vankas tjejmiddag ska jag kila iväg & handla och få lite luft.
Det var min lediga dag det! 

Jag kan faktiskt längta efter att få barn, bilda familj med Bryan. Nej mamma oroa dig inte, du ska inte bli mormor på några år. Men när jag tänker på det så blir jag alldeles varm i kroppen. Jag tänker på när man är ute & strosar med sin lilla barnvagn, det måste kännas mäkta stolt! Jag tror att jag & B kommer pussa ihjäl den lilla. Vi kommer ösa kärlek och värme över den. Sen tror jag det är skönt att sätta en annan person i centrum. Man slutar nog vara egocentrisk. Vi båda gillar ju kläder extremt mycket, vilket säkerligen kommer märkas på barnet med.
 Jag längtar nog lite efter familjelivet ändå. Fast än så länge på avstånd. Först ska jag gifta mig, eller BRYAN?
haha.

virriga jag. konstigt inlägg. 
puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Barnfabriken öppnar 2012. Kom ihåg var ni läste det först.

Anonym sa...

hur blev kakan?gick andra sidan också upp?puss katja
http://ladymacbeth.blogg.se