20081117

Feber och rosslig hals!

Jaha då var det måndag. Pang sa det och så var helgen över. Som jag längtat. Men när man har kul så går det väl snabbt.  
 Helgen har innehållit massa skratt, god mat, kärlek, shopping, sevärdheter med bil runt Sthlm. En härlig avkopplande helg med andra ord. Jag stormtrivs med mina nära & kära! 

Nu är jag sjuk. Feber och halsont. Är ledig idag och imorgon, som tur väl är.
Hade tänkt på massor gjort, får väl se hur det går nu. men men.
Nu bjuder jag på bilder från helgen:












Nu ska jag bli frisk och ta mig i kragen!




5 kommentarer:

Karolina sa...

Skit att jag ska jobba,annars kunde vi varit sjuka tillsammans. Och nu fick jag en deja vu. Har jag skrivit det här innan? Jag har blåsor i munnen, jag kommer bli smal för jag kan inte äta.

Anonym sa...

Hej min vän.. min helg ha varit lugn.. M åkte till brasilien i fre.. så ja ha myst me syster o mor m.m... hoppas du fick en härlig föräldrainjektion.. surt att du nu blivit sjuk... hoppas du blir kry snart.. ta hand om dig.. puss

B sa...

Tusen tack för de fina bilderna på mig! Jättesnällt.

Anonym sa...

Tack för trevliga dagar! Kram Mamma

iDA sa...

Åååh vilken mysig helg!!! och shit vilka snygga kläder!!! Krya på dig gullet Pussa