20081117

Lite gott att vara sjuk.

Ibland lönar det sig att vara sjuk. Bryan tar hand om mig som om jag vore en prinsessa.
 Än så länge har följande hänt. Bryan har tappat upp ett skumbad & tänt massor av ljus åt mig, han har köpt mitt favorit-godis, han har diskat och han ska göra banan/choklad crepés. Vilken man.
Vi träffades alltså på nätet, nu vet alla det! Internet är en bra uppfinning 
haha.

Ikväll är det fotbollsgala. Det gillar jag. Det är det bästa med november, alla galor.

Innan ringde min modellargentur som jag inte pratat med på 1000 år och frågade om jag ville göra ett jobb för Expressen Söndag. Jag tackade ja! Spännande.


3 kommentarer:

iDA sa...

å wiiih va kul! GRATTIS GRATTIS GRATTIS

Karolina sa...

Fan vad kul! Grattis!

Anonym sa...

Grattis till lite jobb.. en lycka i sjukstugan...o bra att du blir väl omhändertagen.. ha en bra dag o krya på dig. puss