20081118

Ge mig lite ork!

Jag är så himla trött. Eller seg rättare sagt. Jag har ont i halsen & ser ut som en valross kring halspartiet. Jag blir seg av att vara hemma. Men jag måste ju bli frisk. Jag skulle inte orka gå ut & göra ngt ändå. Som ni hör så låter jag lite tjurig. Det är jag nog också. Eller lättirriterad snarare. Vet inte vad det beror på exakt. Men här är några bidragande förslag:
- det blåser så mycket ute så jag inte hör ngt. (bättre med snö)!
- jag befinner mig fortfarande i den så kallade livskrisen, då jag inte vet vad jag vill med mitt liv!
- jag saknar mamma+pappa+bror lite
-att jag är blek och hängig gör ju inte mig gladare precis

Gud vad skönt att få klaga lite.
NEJ jag håller inte på att gå under, men november är tråkigt. Jag vill veta vad jag är på väg. Vad ska jag göra med mitt liv. Ska jag plugga till sjuksköterska? Så jag får lite action i livet. Eller ska vi plugga mode i New York. 
Ja ni hör ju.
 Jag behöver nog veta att om jag verkligen vill något så går det, inget är omöjligt!

Kul klipp om Lars-Åke Lagrell från fotbollsgalan igår

puss

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Tack :) Haha jaa det är inte lätt när man får idétorka, hoppas du hittar nått som passar :)

K sa...

Kära Annie då! Livskris är aldrig bra. Mitt suvivalkit på hösten består av rödvin. Rödvin hjälper!puss

Karolina sa...

du kan göra allt du vill, du måste bara bestämma dig och köra stenhårt. jag har samma ångest, men vad fan. så gamla är vi inte. vi hinner. njut av livet så länge!