20081118

JAG BEHÖVER DIG MER ÄN JAG ÄLSKAR DIG OCH JAG ÄLSKAR DIG SÅ HIMLA MYCKET!

Rubriken är en boktitel. Boken fick jag idag på posten. Ska bara läsa klart min bok av "Mari Jungstedt" innan jag sätter igång med denna kärleks-historia!

 Trots min negativa attityd så har dagen varit mysig. Jag har gjort en ansiktsmask, ätit lax-pasta med parmesan, läst bloggar, gosat ner mig under mitt duntäcke & fått världens sötaste sms av min pappa. Han är en hyvens man han. Han skrev b.la. att han var min supporter!

Min dag i bilder:







2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vågar mig på att säga hej tillbaka. Kul att du hittade till min blogg så att jag hittade till din blogg. Eh. Hoppas att du haft en skön dag och hälsa till mannen din.

K sa...

Vad mysigt det ser ut trots den eländiga förkylningen! Jag älskar er tapet!
Klart alla har livskriser ibland.Ingmar Bergman brukade säga att sånt är bra för själen.Jag håller med honom, man växer liksom du säger!Tänk vad tråkigt det skulle bli om man alltid visste vad som skulle hända härnäst.
puss